Preču atgriešanas nosacījumi
Pēdējo reizi skatīts: 2023-10-07 12:50:31
ATGRIEŠANAS POLITIKA
AmoreJ (turpmāk tekstā – “e-veikals”) augstu vērtē un rūpējas par saviem Klientiem, tāpēc šajā Preču atgriešanas politikā (turpmāk tekstā – “Politika”) mēs skaidri un nepārprotami izklāsta preču un naudas atgriešanas noteikumus un nosacījumus un kārtību par e-veikala darbībā un tīmekļa vietnē https://amorej.lt (turpmāk tekstā – “Tīmekļa vietne”) iegādātajām precēm un pakalpojumiem.
Termini “jūs”, “jūsu” un “Klients” attiecas uz personu, personu, uzņēmumu vai organizāciju, kas izmanto mūsu Tīmekļa vietni un iegādājas mūsu Preces un Pakalpojumus. Vārdi “mēs” un “mūsu” attiecas uz AmoreJ, uzņēmumu, kas reģistrēts saskaņā ar Lietuvas Republikas tiesību aktiem, un tā meitasuzņēmumiem, filiālēm un pārstāvniecībām. Termini “Produkti”, “Preces” ietver jebkuras preces vai pakalpojumus, ko jūs varat iegādāties mūsu Tīmekļa vietnē.
Mēs piemērojam šo politiku, kad apmeklējat mūsu e-komercijas vietni. veikala tīmekļa vietni un iegādāties tajā pārdotos Produktus. Šī politika neattiecas uz trešo pušu vietnēm un lietojumprogrammām, kuras jūs varat atrast, izmantojot mūsu Tīmekļa vietni, tostarp tām, kas var būt saistītas ar mūsu precēm vai pakalpojumiem. Pirms noklikšķināt uz jebkuras saites, jums vajadzētu iepazīties ar trešo pušu vietņu un lietojumprogrammu Pakalpojumu sniegšanas noteikumiem un Produktu atgriešanas politiku vai Noteikumiem.
Šī politika ir neatņemama mūsu e-politikas sastāvdaļa. daļa no Veikala pakalpojumu sniegšanas noteikumiem(https://amorej.lt/paslaugu-teikimo-salygos).
Lūdzu, izlasiet šo politiku un, ja jums ir kādi jautājumi, sazinieties ar mums pa šādu adresi. [email protected] vai citiem turpmāk norādītajiem kontaktiem. Tiek uzskatīts, ka visi šīs Tīmekļa vietnes apmeklētāji un Klienti ir rūpīgi izlasījuši šo Politiku un piekrīt tās saturam. Ja jūs nepiekrītat šai politikai vai jebkurai tās daļai, lūdzu, nepiedāvājiet vai nepērciet mūsu Tīmekļa vietnē atrodamos Produktus.
Uz daudziem mūsu produktiem attiecas naudas atmaksas garantija. Jums ir tiesības, nenorādot iemeslu un neradot nekādas papildu izmaksas, atcelt savu pasūtījumu un atgriezt iegādātās Preces Sabiedrībai 14 dienu laikā ar nosacījumu, ka Preces nav lietotas, nav bojātas, iepakojums nav bojāts, visas etiķetes nav bojātas un visas etiķetes nav bojātas, kā arī Preču izskats nav būtiski mainīts, t. i., Precēm un/vai Preču iepakojuma izskatam ir veiktas tikai tādas izmaiņas, kas bija nepieciešamas, lai varētu pārbaudīt saņemtās Preces.
Tiesības atteikties no distances līguma un atgriezt Preces 14 dienu laikā neattiecas uz juridiskām personām (t. i., uzņēmumiem, uzņēmējiem un personām, kas iegādājas Preces komerciāliem mērķiem).
Vairāk informācijas par to, kurus e-pasta ziņojumus varat izmantot. Izņēmumus no atgriešanas politikas attiecībā uz Tīmekļa vietnē pārdotajiem Produktiem var atrast sadaļā “Atgriešanas izņēmumi”.
Šīs sadaļas noteikumi neierobežo jūsu tiesības atteikties no pakalpojumiem vai atgriezt Preces, kas ir nekvalitatīvas vai bojātas.
Atgriešanās nosacījumi
Preces, kuras vēlaties mums atgriezt, ir jānosūta atpakaļ oriģinālajā ražotāja iepakojumā, iepakojums nedrīkst būt bojāts, un Preču stāvoklim jābūt tādam pašam kā to iegādes brīdī. Jums ir jānodrošina, lai Preces un to iepakojums netiktu sabojāts vai iznīcināts pārvadāšanas laikā. Ja atgrieztās Preces neatbilst šīm prasībām, mēs tās nevarēsim pieņemt.
Ja uz izstrādājumu neattiecas atgriešanas izņēmumi, jums ne vēlāk kā 14 dienu laikā jāiesniedz mums pieprasījums par pakalpojuma atcelšanu vai izstrādājuma atgriešanu.
Ja esat nolēmis atcelt pakalpojumu vai atgriezt Preces, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu apkalpošanas nodaļu, kas jums palīdzēs to izdarīt un sniegs visu nepieciešamo informāciju par to, kā atcelt mūsu pakalpojumu un kur Jūs varat atgriezt Preces.
Kur es varu vērsties, lai atceltu līgumu, atdotu Preces un saņemtu atpakaļ samaksāto naudu?
- Nosūtiet sūtījumu atpakaļ uz jebkuru LP Express termināli Marijampolē. Lūdzu, pārliecinieties, ka esat mūs informējis pa e-pastu, kad produkts ir nosūtīts. rakstiet uz [email protected], lai saņemtu kompensāciju.
- Piegādāt produktu uz Šaulių g. 37, Marijampolē (PC Jotvingis, veikals “Damēja”).
Preču atcelšanas/atgriešanas gadījumā, ievērojot visus šajā politikā izklāstītos noteikumus un nosacījumus, mēs atmaksāsim visas jūsu samaksātās summas, tostarp visus jūsu samaksātos piegādes izdevumus.
Lūdzu, atbildīgi izmantojiet savas tiesības atgriezt Preces. Lūdzu, ņemiet vērā, ka jūs esat atbildīgs par jebkādu Preču vērtības samazināšanos, ko izraisījušas darbības, kas nav nepieciešamas, lai noteiktu Preču veidu, īpašības un darbību. Ja atgrieztās Preces ir bojātas, bojātas vai nepilnīgas, mēs nevarēsim pieņemt Preces atpakaļ un nevarēsim atmaksāt jūsu samaksātās summas.
Ja jūs atgriežat Preces, atgrieztās Preces tiks pārbaudītas. Ja vien netiek pārkāptas Preču atgriešanas noteikumi, mēs atmaksāsim jūsu samaksātās summas, izmantojot to pašu maksājumu veidu, ko izmantojāt, lai iegādātos Preces. Atkarībā no jūsu izvēlētā maksājuma veida naudas atmaksa var ilgt līdz 14 dienām.
Ja jūs nokavēsiet Atgriešanas noteikumos noteiktos termiņus, mēs nevarēsim izpildīt jūsu pieprasījumu par Preču atgriešanu un atmaksāt Sabiedrībai samaksātās summas.
Izņēmumi attiecībā uz atmaksu
Jūsu tiesības atteikties no distances līguma neattiecas uz šādas kvalitātes Precēm un pakalpojumiem:
– Dāvanu kuponi
Pilnu to preču un pakalpojumu sarakstu, kurus nevar atgriezt vai par kuriem mēs nevaram atmaksāt naudu, skatīt Civilkodeksā 6.228-10 2.
Zemas kvalitātes preces
Ja vēlaties atgriezt bojātas Preces, jūs varat to izdarīt 14 dienu laikā no Preces piegādes dienas, informējot mūs par to pa e-pastu. nosūtot e-pastu uz [email protected], pievienojot Preces ar trūkumiem fotogrāfijas vai videoierakstus un/vai sūtījumu, kurā aprakstīti Preces trūkumi.
Nosūtot mums paziņojumu par atcelšanu vai bojātu Preču atgriešanu, lūdzu, norādiet šādu informāciju:
– Pasūtījuma numurs
– Informācija par Preces defektiem, trūkstošām detaļām vai bojājumiem.
– pierādījumi par preču defektiem (piem. fotogrāfijas vai videoieraksti, kuros redzams preces defekts (ja iespējams), tostarp iepakojuma bojājumu fotogrāfijas vai videoieraksti u. c.).
Pieprasot atgriezt bojātu Produktu, lūdzu, norādiet, kā vēlaties atrisināt šo situāciju:
– apmainīt bojātās Preces pret identiskām labas kvalitātes Precēm;
– pieņemt preces un atmaksāt Klientam samaksāto naudu;
– piemērot Preces ar defektiem atlaidi, kas atbilst Preces vērtības samazinājumam, ko izraisījuši esošie defekti;
Atgriešanas politikas atjaunināšana
Mūsu politika var tikt grozīta, lai ņemtu vērā situācijas izmaiņas vai juridiskās prasības. Tiklīdz uzņēmums būs atjauninājis politiku, jaunā versija tiks publicēta tīmekļa vietnē https://amorej.lt. Ja Politikas noteikumos tiks veiktas būtiskas izmaiņas, mēs varam sazināties ar jums pa e-pastu vai citā veidā, lai jūs par to informētu.